Sellest nädalast, kuni septembrini on iga teine töönädal Divisionis 4-päevane. Tegemist on katsetusega, et õppida ja mõelda, kuidas edasi tegutseda.
"Oma tiimi arendamisele ja töökultuuri loomisele oleme alati suurt tähelepanu pööranud. Selle lahutamatu osa on enesetäiendus, paindlik tööaeg ja teised hüved," ütles Divisioni tegevjuht Aigi Sool. Ta lisas, et juba toimivale sooviti proovida midagi uut. "Aeg on täna suurim väärtus, mida tööandja oma töötajatele anda saab."
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.