Sellest nädalast, kuni septembrini on iga teine töönädal Divisionis 4-päevane. Tegemist on katsetusega, et õppida ja mõelda, kuidas edasi tegutseda.
"Oma tiimi arendamisele ja töökultuuri loomisele oleme alati suurt tähelepanu pööranud. Selle lahutamatu osa on enesetäiendus, paindlik tööaeg ja teised hüved," ütles Divisioni tegevjuht Aigi Sool. Ta lisas, et juba toimivale sooviti proovida midagi uut. "Aeg on täna suurim väärtus, mida tööandja oma töötajatele anda saab."
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.