• 08.05.20, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiväljaannete kogutellijate arv ligineb sajale tuhandele

Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaannete tasuliste digitellimuste koguarv jätkas ka aprillikuus sarnaselt märtsile jõudsat kasvutrendi.
Meedialiidu liikmete tasulised digitellimused alates septembrist 2019 kuni aprill 2020
  • Meedialiidu liikmete tasulised digitellimused alates septembrist 2019 kuni aprill 2020
  • Foto: Best Marketing
Kui veebruaris oli tasulisi digitellimusi kokku 87 435 ja märtsis 91 865, siis aprillis oli neid 96928.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele