Autor: Best Marketing • 24. aprill 2020

Kantar Emor: Eesti elanike kindlustunne on eriolukorra aja tugevaim

Kantar Emor on eriolukorra väljakuulutamisest saadik jälginud iganädalaselt Eesti elanike hoiakuid ja käitumist eriolukorras. Selle nädala tulemused näitavad tugevat positiivset trendi: kasvanud on nii emotsionaalne kui ka majanduslik kindlustunne ning järjest rohkem on neid, kes arvavad, et olukord läheb peagi paremaks – seda usub 41 protsenti Eesti elanikest.
Allikas: Kantar Emori. Eriolukorra radar

Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse sõnul näitavad tulemused kohanemist eriolukorra ja uue reaalsusega. „Kui eriolukord välja kuulutati, oli inimestel väga palju teadmatust ja hirme: kardeti esmatarbekaupade nappust, laste hakkamasaamist koduõppel, sissetulekute vähenemist, nakatumist koroonaviirusesse ning olukorra pikaajalist mõju majandusele. Nüüdseks on inimesed uue olukorraga kohanenud – näinud, et lapsed saavad koduõppel hakkama ja ka esmatarbekaupu jagub piisavalt, seega mitmed esialgsed mured on ajas taandunud ja inimesed on optimistlikumad,“ kõneles Kruuse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700