Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Farmi tõusis Eesti jätkusuutlike kaubamärkide tippu
Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulise Sustainable Brand Index™ 2020 uuringu põhjal hindasid tarbijad piimatootja Farmi kaubamärgi üheks Eesti jätkusuutlikumaks.
Farmi Piimatööstuse turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul on kõrge tulemuse taga järjepidev arendustegevus nii toodete kui ka pakendite keskkonnasõbralikumaks muutmisel. „Jätkusuutlikkusse ja keskkonnasäästu panustame eelkõige Farmi toodete pakendamisel, otsides võimalusi plastiku vähendamiseks ja korduvkasutatavate materjalide kasutamiseks, mis sobiksid paremini jäätmeringlusesse,“ lausus Ojamäe.