Autor: Best Marketing • 22. aprill 2020

Farmi tõusis Eesti jätkusuutlike kaubamärkide tippu

Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulise Sustainable Brand Index™ 2020 uuringu põhjal hindasid tarbijad piimatootja Farmi kaubamärgi üheks Eesti jätkusuutlikumaks.

Farmi Piimatööstuse turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul on kõrge tulemuse taga järjepidev arendustegevus nii toodete kui ka pakendite keskkonnasõbralikumaks muutmisel. „Jätkusuutlikkusse ja keskkonnasäästu panustame eelkõige Farmi toodete pakendamisel, otsides võimalusi plastiku vähendamiseks ja korduvkasutatavate materjalide kasutamiseks, mis sobiksid paremini jäätmeringlusesse,“ lausus Ojamäe.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700