Autor: Best Marketing • 15. aprill 2020

63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga

Pipedrive’i 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiime ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.

Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kinnitavad globaalse küsitluse tulemused, et kuigi kriisiaja pikkuse osas valitseb ebaselgus, on suur osa müügi- ja turundustiimidest uuele olukorrale kiiresti reageerinud. “Praegustes keerulistes tingimustes on müügis ja turunduses võtmeteemadeks klientidega tugeva sideme hoidmine ning oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järele täna muutunud keskkonnas vajadust tuntakse,” lisas Anikin.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700