63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga
Pipedrive’i 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiime ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.
Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kinnitavad globaalse küsitluse tulemused, et kuigi kriisiaja pikkuse osas valitseb ebaselgus, on suur osa müügi- ja turundustiimidest uuele olukorrale kiiresti reageerinud. “Praegustes keerulistes tingimustes on müügis ja turunduses võtmeteemadeks klientidega tugeva sideme hoidmine ning oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järele täna muutunud keskkonnas vajadust tuntakse,” lisas Anikin.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]