• 15.04.20, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga

Pipedrive’i 1424 müügi- ja turundusvaldkonnas töötava inimese seas tehtud uuringust selgus, et 70% müügi- ja turundustiime ei ole kriisi tõttu oma töötajate arvus veel muudatusi teinud, kuid 26% on juba pidanud ettevõtte sees töötajate rolle vahetama või tööülesandeid kohandama. Ainult 4% vastanutest ütles, et nad palkavad müügi ja nõudluse kasvu tõttu täiendavalt töötajaid.
63% müügi- ja turundusinimestest usub, et kriis möödub 4-6 kuuga
Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul kinnitavad globaalse küsitluse tulemused, et kuigi kriisiaja pikkuse osas valitseb ebaselgus, on suur osa müügi- ja turundustiimidest uuele olukorrale kiiresti reageerinud. “Praegustes keerulistes tingimustes on müügis ja turunduses võtmeteemadeks klientidega tugeva sideme hoidmine ning oskus orienteeruda kiiresti ümber toodetele ja teenustele, mille järele täna muutunud keskkonnas vajadust tuntakse,” lisas Anikin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele