Autor: Mari Arnover • 14. aprill 2020

Klientide kuulamine annab konkurentsieelise

Kas oled olukorras, kus elu ja äri on muutunud üleöö nii palju, et kaob fookus – kuhu ja kuidas edasi? Ettevõtjal on pidev mure, kust leida kliente. Küsin: millal viimati võtsid tõsiselt kuulda püsikliente, kes sulle raha sisse toovad ja muutsid oma toodet-teenust vastavalt sellele?
Kliendiuuringud.ee juht Mari Arnover viib läbi veebikoolituse, kus räägib lähemalt kliendiuuringute läbiviimisest ja dialoogist klientidega.

Headel aegadel kipume muutuma üleolevaks. Ah, mis see klient ikka teab! Meil on tehnoloogia ja müüginumbrid ja eesmärgid – meie teame, missugust toodet on turule vaja. Tihti pole ettevõttes süsteemi, mis aitaks kuulda võtta „üksikute karjet kõrbes“ ehk nende klientide tagasisidet, kes kirjutavad või helistavad. Tuttav olukord, mis?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700