Vapiano oli üks neist restoranidest, mis kriisiga oma uksed sulgema ja töötajad koju saatma pidi. Rääkimata sellest, et proovile sai pandud kogu tiimi tugevus ja ühtekuuluvus, tuli ka pead tööle panna, kuidas turundada ettevõtet, mis on suletud.
Vapiano Baltikumi ja Soome turundusjuht Älian Mägi jagas oma kogemusi, kuidas turundada kriisi ajal ettevõtet, mis on ajutiselt suletud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]