Autor: Älian Mägi • 13. aprill 2020

Kuidas turundada ettevõtet, mis on suletud?

Vapiano oli üks neist restoranidest, mis kriisiga oma uksed sulgema ja töötajad koju saatma pidi. Rääkimata sellest, et proovile sai pandud kogu tiimi tugevus ja ühtekuuluvus, tuli ka pead tööle panna, kuidas turundada ettevõtet, mis on suletud.
Vapiano Baltikumi ja Soome turundusjuht Älian Mägi jagas oma kogemusi, kuidas turundada kriisi ajal ettevõtet, mis on ajutiselt suletud.
Foto: Jaanika Pirjo Photography

Proaktiivsus

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700