Autor: Best Marketing • 17. märts 2020

Vaja on ettevõtjate valmidust näha kriisist kaugemale

Koroonaviirus avaldab mõju paljudele majandussektoritele ning valusalt on juba pihta saanud ka siinsed turundajad.
Turundussektori näol on tegemist valdkonnaga, mis aitab Eesti ettevõtetel äriedu saavutada, tooteid disainida, lansseerida ja müüki kasvatada. Fotol Magnus Lužkov.
Foto: erakogu

Agentuuri Optimist Creative juht Magnus Lužkov sõnas, et turundusvaldkonda tervikuna kuulub üle 20 000 inimese, kelle igapäevategevus julgustab tarbimist ja annab majandusele hoogu juurde. Kui tellija poolel töötava turunduskommuuni suuruseks võib hinnata orienteeruvalt 8000 inimest, siis vähemalt kaks korda sama palju inimesi teeb turundustööd allhankijatena.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700