Autor: Best Marketing • 17. märts 2020
Vaja on ettevõtjate valmidust näha kriisist kaugemale
Koroonaviirus avaldab mõju paljudele majandussektoritele ning valusalt on juba pihta saanud ka siinsed turundajad.
Turundussektori näol on tegemist valdkonnaga, mis aitab Eesti ettevõtetel äriedu saavutada, tooteid disainida, lansseerida ja müüki kasvatada. Fotol Magnus Lužkov.
Foto: erakogu
Agentuuri Optimist Creative juht Magnus Lužkov sõnas, et turundusvaldkonda tervikuna kuulub üle 20 000 inimese, kelle igapäevategevus julgustab tarbimist ja annab majandusele hoogu juurde. Kui tellija poolel töötava turunduskommuuni suuruseks võib hinnata orienteeruvalt 8000 inimest, siis vähemalt kaks korda sama palju inimesi teeb turundustööd allhankijatena.