• 13.03.20, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige hullem kriis, mis ürituste korraldajaid kunagi tabanud

Viimasetel päevadel tuleb ridamisi teateid ürituste ära jäämisest. Peaminister on andnud soovituse kõik rohkem kui 100 osalejaga üritused ära jätta. Kuidas ürituste korraldamisega seotud ettevõtted olukorraga toime tulevad ja kes kannab tekkinud kahju?
Ka Saku Suurhall on ürituste ärajäämisega pidanud juba arvestama.
  • Ka Saku Suurhall on ürituste ärajäämisega pidanud juba arvestama.
  • Foto: Andres Haabu
Konverentse korraldava ettevõtte Confent omanik Endrik Randoja sõnul lähtutakse olukorra lahendamisel ja kahjude sissenõudmisel sellest, et pärast kriisi läheb elu edasi. “Ehk et me peame ka pärast kriisi edasi suhtlema samade klientide ja partneritega, seega ei saa väga jäigalt lepingutes määratud trahvipunkte jälgida," ütles Randoja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele