Autor: Best Marketing • 6. märts 2020
Kodanikualgatuse auhind: Pikema Sõpruse Päev
Vähemalt 2400 meest üle Eesti võtsid end 2019. aasta novembris ja detsembris kokku ja läksid arsti juurde – selle saavutusega on “Pikema Sõpruse Päev” kahtlusteta läbi aegade edukaim kodanikualgatus, mis on kutsunud mehi üles oma tervist kontrollima, et pikendada Eesti meeste keskmist eluiga ja tervena elatud aastaid.
KOMMUNIKATSIOONITEGU 2019
Kodanikualgatuse auhind
Pikema Sõpruse Päev
Taevas Ogilvy, Agenda PR, Delfi Grupp, Octa Mainor Ülemiste, Haigekassa, Tartu Ülikooli Kliinikumi Meestekliinik, Synlab, Qvalitas, Amare Luna, Meedikum, Tervise Arengu Instituut, Tallinna Sadam, Roche, Hansabuss, Avantirent, Ragn-Selss, Toyota, Pirita Jahtklubi Restoran, Impact 80/20