Autor: Best Marketing • 6. märts 2020

Kodanikualgatuse auhind: Pikema Sõpruse Päev

Vähemalt 2400 meest üle Eesti võtsid end 2019. aasta novembris ja detsembris kokku ja läksid arsti juurde – selle saavutusega on “Pikema Sõpruse Päev” kahtlusteta läbi aegade edukaim kodanikualgatus, mis on kutsunud mehi üles oma tervist kontrollima, et pikendada Eesti meeste keskmist eluiga ja tervena elatud aastaid.
Foto: Photo:Marko Mumm

KOMMUNIKATSIOONITEGU 2019

Kodanikualgatuse auhind

Pikema Sõpruse Päev

Taevas Ogilvy, Agenda PR, Delfi Grupp, Octa Mainor Ülemiste, Haigekassa, Tartu Ülikooli Kliinikumi Meestekliinik, Synlab, Qvalitas, Amare Luna, Meedikum, Tervise Arengu Instituut, Tallinna Sadam, Roche, Hansabuss, Avantirent, Ragn-Selss, Toyota, Pirita Jahtklubi Restoran, Impact 80/20

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700