Täna toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus anti üle konkursi Aasta Meediategu 2019 auhinnad.
- Aasta Meediategu 2019 võitjad Foto: Marianne Liibert
Konkursil oli kokku kuus kategooriat: brand activation, efektiivne meediakasutus (ROI), innovaatiline meediakasutus, väikese eelarvega kampaania, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv sotsiaalkampaania ja uuringutele/tarbijakaemusele tuginev meediakasutus. Viimasena mainitud kategoorias tänavu auhinda välja ei antud.
Peaauhinna Grand Prix vääriliseks valis žürii Tele2 uuenenud brändikommunikatsiooni, mis tunnistati ühtlasti parimaks meediateoks brand activation'i kategoorias. Grand Prix'le kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Žürii koosseisu kuulusid Margus Reintal (Postimees Grupi turundusdirektor), Eve Kaljusaar (Ekspress Meedia turundusjuht), Kerttu Talvik (Httpool Eesti maajuht), Hanno Kindel (OMD Estonia tegevjuht) ja Maarja Kaalep (Mindshare Estonia tegevjuht).
Aasta Meediategu 2019: brand activation / GRAND PRIX
Töö: Tele2 uuenenud brändikommunikatsioon
Klient: Tele2
Agentuur: Mediabroker
Aasta Meediategu 2019: efektiivne meediakasutus
Töö: Betsafe'i podcast'ide levitamine
Klient: Betsafe
Agentuur: Inspired Universal McCann
Aasta Meediategu 2019: innovaatiline meediakasutus
Töö: Elisa Elamuse hologramm "Reetur"
Klient: Elisa Eesti
Agentuur: Havas
Aasta Meediategu 2019: sotsiaalkampaania
Töö: Naistevastase vägivalla vastane kampaania “Meie aja kangelane”
Klient: MTÜ Naiste tugi- ja teabekeskus
Agentuur: Havas
Aasta Meediategu 2019: väikese eelarvega kampaania
Töö: Rocca al Mare keskuse isadepäev
Klient: Citycon
Agentuur: Mindshare Estonia
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele