Autor: Marianne Liibert • 7. märts 2020

Aasta Meediategu 2019 võitjad

Täna toimus Vanalinna Rahva Raamatus turunduskonverentsi Password auhinnapidu, kus anti üle konkursi Aasta Meediategu 2019 auhinnad.

Konkursil oli kokku kuus kategooriat: brand activation, efektiivne meediakasutus (ROI), innovaatiline meediakasutus, väikese eelarvega kampaania, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv sotsiaalkampaania ja uuringutele/tarbijakaemusele tuginev meediakasutus. Viimasena mainitud kategoorias tänavu auhinda välja ei antud.

Peaauhinna Grand Prix vääriliseks valis žürii Tele2 uuenenud brändikommunikatsiooni, mis tunnistati ühtlasti parimaks meediateoks brand activation'i kategoorias. Grand Prix'le kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700