Lisandusid agentuuri Bou asutaja Alexander Pihlainen (Soome) ja maailma TOP 5 kuuluva üritusturundusagentuuri Vok Dams strateegiadirektor Jeroen Berghuis (Saksamaa).

- Alexander Pihalinen, BOU (Soome) Foto: Svante Gullichsen
Tehnoloogiasektori õppetunnid: kuidas brändida ülikiiresti kasvavaid ettevõtteid?
Kui oluline on vastutustundlikkuse aspekt iduettevõtete brändimisel? Kas tehnoloogiasektori turunduses traditsioonilise turunduse reeglid kehtivad? Milline on agentuuri ja kliendi koostöömudel ülikiiresti kasvavate ettevõtete puhul?
Alexander Pihlainen on üks tuntumaid noori turundajaid Skandinaavias. Ta on ka Helsingi Marketingi kõige noorem juhatuse liige. Alexander sai tuntuks Soome suurima tehnoloogiasündmuse Slush presidendina, kasvatades selle sündmuse tuntust kogu maailmas –USAst Indiani. Eelmisel aastal asutas ta agentuuri nimega BOU, mis keskendub ülikiiresti kasvavate Põhjamaade tehnoloogiafirmade turundusele.
Alexander Pihlainen esineb 5. märtsil Passwordi pealaval Jaak Mikkeli asemel.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis.
Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja siin!
- Jeroen Berghuis, VOK DAMS GROUP (Saksamaa)
Vastutustundlik üritusturundus
Vok Dams on üritusturunduse valdkonnas maailma TOP 5 kuuluv ja ühtlasi Saksamaa parim agentuur, mis keskendub väga suurte ürituste korraldamisele alates loovideest kuni täieliku produktsioonini. Jeroenil on üle 20 aasta kogemust erinevate turundusprojektide elluviimises Hiinas, USAs, Dubais ja Saksamaal.
Jeron Berghuis esineb 4. märtsil Passwordi pealaval Timo Palo asemel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025