• 19.02.20, 11:52

Passwordile lisandus kaks uut välisesinejat

Lisandusid agentuuri Bou asutaja Alexander Pihlainen (Soome) ja maailma TOP 5 kuuluva üritusturundusagentuuri Vok Dams strateegiadirektor Jeroen Berghuis (Saksamaa).
Alexander Pihalinen, BOU (Soome)
  • Alexander Pihalinen, BOU (Soome) Foto: Svante Gullichsen
Tehnoloogiasektori õppetunnid: kuidas brändida ülikiiresti kasvavaid ettevõtteid?
Kui oluline on vastutustundlikkuse aspekt iduettevõtete brändimisel? Kas tehnoloogiasektori turunduses traditsioonilise turunduse reeglid kehtivad? Milline on agentuuri ja kliendi koostöömudel ülikiiresti kasvavate ettevõtete puhul?
Alexander Pihlainen on üks tuntumaid noori turundajaid Skandinaavias. Ta on ka Helsingi Marketingi kõige noorem juhatuse liige. Alexander sai tuntuks Soome suurima tehnoloogiasündmuse Slush presidendina, kasvatades selle sündmuse tuntust kogu maailmas –USAst Indiani. Eelmisel aastal asutas ta agentuuri nimega BOU, mis keskendub ülikiiresti kasvavate Põhjamaade tehnoloogiafirmade turundusele.
Alexander Pihlainen esineb 5. märtsil Passwordi pealaval Jaak Mikkeli asemel.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja siin!
Jeroen Berghuis, VOK DAMS GROUP (Saksamaa)
  • Jeroen Berghuis, VOK DAMS GROUP (Saksamaa)
Vastutustundlik üritusturundus
Vok Dams on üritusturunduse valdkonnas maailma TOP 5 kuuluv ja ühtlasi Saksamaa parim agentuur, mis keskendub väga suurte ürituste korraldamisele alates loovideest kuni täieliku produktsioonini. Jeroenil on üle 20 aasta kogemust erinevate turundusprojektide elluviimises Hiinas, USAs, Dubais ja Saksamaal.
Jeron Berghuis esineb 4. märtsil Passwordi pealaval Timo Palo asemel.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele