Best Marketing • 13 veebruar 2020

Integreeritud offline-turunduse tulemuslikkusest

Online-turunduse ja digiajastu hiilgeajal on edasi arenenud ka offline-turunduse definitsioon, mis pole enam ammu pelgalt billboard, TV, raadio ja ajalehed.

Heiki Sõmerik ja Sandra Verk  

Mida aeg edasi, seda enam muutub oluliseks inimestevaheline silmast-silma suhtlus reaalses maailmas. Kohtumised, kogemused ja vahetud emotsioonid messidel, konverentsidel, festivalidel ja müügipunktides – teisisõnu päris maailmas toimuv – muutub ostuotsuse tegemisel üha tähtsamaks.

Kuidas integreerida turundusstrateegiasse loovaid offline-lahendusi, mis toimiksid sünergias koos digilahendustega? Veel enam, kuidas teha seda keskkonnasõbralikult ja vastutustundlikult, jätkusuutlikult, et brändi sõnum kõnetaks kaasaegset tarbijat?

Adgorilla tegevjuht Heiki Sõmerik ja loovjuht Sandra Verk räägivad Passwordil sellest, kuidas läbi integreeritud offline-turunduse tulemusi saavutada.

Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja siin!

Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Offline-turunduse teemaline ettekanne toimub neljapäeval, 5. märtsil paralleelsaalis.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700