Autor: Best Marketing • 13. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Integreeritud offline-turunduse tulemuslikkusest

Online-turunduse ja digiajastu hiilgeajal on edasi arenenud ka offline-turunduse definitsioon, mis pole enam ammu pelgalt billboard, TV, raadio ja ajalehed.

Heiki Sõmerik ja Sandra Verk

Mida aeg edasi, seda enam muutub oluliseks inimestevaheline silmast-silma suhtlus reaalses maailmas. Kohtumised, kogemused ja vahetud emotsioonid messidel, konverentsidel, festivalidel ja müügipunktides – teisisõnu päris maailmas toimuv – muutub ostuotsuse tegemisel üha tähtsamaks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700