Online-turunduse ja digiajastu hiilgeajal on edasi arenenud ka offline-turunduse definitsioon, mis pole enam ammu pelgalt billboard, TV, raadio ja ajalehed.
- Heiki Sõmerik ja Sandra Verk
Mida aeg edasi, seda enam muutub oluliseks inimestevaheline silmast-silma suhtlus reaalses maailmas. Kohtumised, kogemused ja vahetud emotsioonid messidel, konverentsidel, festivalidel ja müügipunktides – teisisõnu päris maailmas toimuv – muutub ostuotsuse tegemisel üha tähtsamaks.
Kuidas integreerida turundusstrateegiasse loovaid offline-lahendusi, mis toimiksid sünergias koos digilahendustega? Veel enam, kuidas teha seda keskkonnasõbralikult ja vastutustundlikult, jätkusuutlikult, et brändi sõnum kõnetaks kaasaegset tarbijat?
Adgorilla tegevjuht Heiki Sõmerik ja loovjuht Sandra Verk räägivad Passwordil sellest, kuidas läbi integreeritud offline-turunduse tulemusi saavutada.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Offline-turunduse teemaline ettekanne toimub neljapäeval, 5. märtsil paralleelsaalis.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.