• 13.02.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Integreeritud offline-turunduse tulemuslikkusest

Online-turunduse ja digiajastu hiilgeajal on edasi arenenud ka offline-turunduse definitsioon, mis pole enam ammu pelgalt billboard, TV, raadio ja ajalehed.
Heiki Sõmerik ja Sandra Verk
  • Heiki Sõmerik ja Sandra Verk
Mida aeg edasi, seda enam muutub oluliseks inimestevaheline silmast-silma suhtlus reaalses maailmas. Kohtumised, kogemused ja vahetud emotsioonid messidel, konverentsidel, festivalidel ja müügipunktides – teisisõnu päris maailmas toimuv – muutub ostuotsuse tegemisel üha tähtsamaks.
Kuidas integreerida turundusstrateegiasse loovaid offline-lahendusi, mis toimiksid sünergias koos digilahendustega? Veel enam, kuidas teha seda keskkonnasõbralikult ja vastutustundlikult, jätkusuutlikult, et brändi sõnum kõnetaks kaasaegset tarbijat?
Adgorilla tegevjuht Heiki Sõmerik ja loovjuht Sandra Verk räägivad Passwordil sellest, kuidas läbi integreeritud offline-turunduse tulemusi saavutada.
Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja siin!
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Offline-turunduse teemaline ettekanne toimub neljapäeval, 5. märtsil paralleelsaalis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele