Autor: Best Marketing • 13. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Integreeritud offline-turunduse tulemuslikkusest

Online-turunduse ja digiajastu hiilgeajal on edasi arenenud ka offline-turunduse definitsioon, mis pole enam ammu pelgalt billboard, TV, raadio ja ajalehed.

Heiki Sõmerik ja Sandra Verk

Mida aeg edasi, seda enam muutub oluliseks inimestevaheline silmast-silma suhtlus reaalses maailmas. Kohtumised, kogemused ja vahetud emotsioonid messidel, konverentsidel, festivalidel ja müügipunktides – teisisõnu päris maailmas toimuv – muutub ostuotsuse tegemisel üha tähtsamaks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700