Soome kaubanduskontserni happy hour ehk kuidas vähendada poes toidu raiskamist
Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots toob Passwordi konverentsil kuulajateni praktilise case study sellest, kuidas S-Marketi happy hour aitas toidu raiskamist vähendada. Nii Prisma kui ka S-Market kuuluvad Soome kaubanduskontserni S-Grupp.
Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots räägib Passwordil, kuidas S-Market toidu raiskamist vähendab.
S-Marketi case study kajastas isegi New York Times, kus kirjutati, et kolmandik inimestele toodetud ja pakendatud toidust läheb raisku. Hinnanguliselt 8–10% kasvuhoonegaasidest on seotud saagikoristuse ja tootmise käigus tekkinud toidujäätmetega ning inimeste poolt ära visatud toiduga, rääkimata sellest, et toidu tootmine ja transportimine nõuab põllumaad, vett ja kütust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]