Autor: Best Marketing • 10. veebruar 2020

Soome kaubanduskontserni happy hour ehk kuidas vähendada poes toidu raiskamist

Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots toob Passwordi konverentsil kuulajateni praktilise case study sellest, kuidas S-Marketi happy hour aitas toidu raiskamist vähendada. Nii Prisma kui ka S-Market kuuluvad Soome kaubanduskontserni S-Grupp.
Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots räägib Passwordil, kuidas S-Market toidu raiskamist vähendab.

S-Marketi case study kajastas isegi New York Times, kus kirjutati, et kolmandik inimestele toodetud ja pakendatud toidust läheb raisku. Hinnanguliselt 8–10% kasvuhoonegaasidest on seotud saagikoristuse ja tootmise käigus tekkinud toidujäätmetega ning inimeste poolt ära visatud toiduga, rääkimata sellest, et toidu tootmine ja transportimine nõuab põllumaad, vett ja kütust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700