Autor: Best Marketing • 10. veebruar 2020
Soome kaubanduskontserni happy hour ehk kuidas vähendada poes toidu raiskamist
Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots toob Passwordi konverentsil kuulajateni praktilise case study sellest, kuidas S-Marketi happy hour aitas toidu raiskamist vähendada. Nii Prisma kui ka S-Market kuuluvad Soome kaubanduskontserni S-Grupp.
Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots räägib Passwordil, kuidas S-Market toidu raiskamist vähendab.
S-Marketi case study kajastas isegi New York Times, kus kirjutati, et kolmandik inimestele toodetud ja pakendatud toidust läheb raisku. Hinnanguliselt 8–10% kasvuhoonegaasidest on seotud saagikoristuse ja tootmise käigus tekkinud toidujäätmetega ning inimeste poolt ära visatud toiduga, rääkimata sellest, et toidu tootmine ja transportimine nõuab põllumaad, vett ja kütust.