Autor: Best Marketing • 6. jaanuar 2020

R-Kiosk võttis kasutusele 100% taimset päritolu kohvitopsid ja kaaned

R-Kiosk on asendanud oma poodides ühekordsed kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Samuti võttis ettevõte Euroopas esimeste seas kasutusele täiesti plastivabad ja komposteeritavad topsikaaned.
Taimsest toorainest topside kujundused tegi pakendisaini agentuur KOOR.
Foto: Alina Birjuk

Uute topside tooraine on 100% taastuv ja nende valmistamisel ei ole kasutatud naftal põhinevat toorainet, mistõttu on uus lahendus keskkonnale vähem koormav. Taimset päritolu topside kujundused tekgi pakendisaini agentuur KOOR.

R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves selgitab, et keskkonnaaspektidele tähelepanu pööramine on väga oluline teema ning ka põhjus, miks R-Kiosk astub järjepidevalt samme keskkonnasõbralikkuse suunas.

„Ühekordsete nõude kasutamine mõjutab meid ümbritsevat keskkonda märkimisväärselt,“ selgitab Tiia Ilves. „Tegeleme pidevalt parimate lahenduste otsimisega, mis aitaksid kaasa puhta elukeskkonna säilitamisele ja oleksid tarbijale mõistliku hinnaga,“ jätkab ta.

R-Kiosk asendas kõigis oma väikepoodides senised kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Topside papi materjal on pärit säästvalt majandatud metsadest ja topsi sees olev laminaat on valmistatud samuti taimsest toormest, suhkruroost.

„Olgugi, et liigume ühekordsete nõude keskkonnajalajälje vähendamise suunas, pole nende keskkonnamõju siiski võrreldav korduvkasutatavate termostega. Seetõttu julgustame kliente pakendeid korduvkasutama – nii saame olla looduse suhtes veelgi sõbralikumad,“ märgib Ilves.

Oluline uuendus puudutab ka soojadele jookidele peale pandavaid kaasi. „Võtsime Euroopas esimeste seas kasutusele topsikaaned, mis on täiesti plastikuvabad ja ka komposteeruvad,“ selgitab Ilves.

Tema sõnul aitab keskkonda hoida paljuski ka see, kuidas me olmejäätmeid sorteerime. „On oluline, et peale kohvijoogi nautimist jõuaks maksimaalselt topse ka spetsiaalsetesse pakendiprügikastidesse, nii aitame saata topsid tagasi ringlusesse,“ ütleb Ilves.

AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350.

LOE LISAKS

Annika Arras: Eesti tarbijal on olemas tahe käituda vastutustundlikult

Katrin Bats: jätkusuutlik ettevõtlus ja turundus on olulised

Joel Volkov: vastutustundlik turundus on kasulik brändi ja tarbija vahelise emotsionaalse sideme ehitamiseks

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700