• 06.01.20, 13:17

R-Kiosk võttis kasutusele 100% taimset päritolu kohvitopsid ja kaaned

R-Kiosk on asendanud oma poodides ühekordsed kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Samuti võttis ettevõte Euroopas esimeste seas kasutusele täiesti plastivabad ja komposteeritavad topsikaaned.
Taimsest toorainest topside kujundused tegi pakendisaini agentuur KOOR.
  • Taimsest toorainest topside kujundused tegi pakendisaini agentuur KOOR. Foto: Alina Birjuk
Uute topside tooraine on 100% taastuv ja nende valmistamisel ei ole kasutatud naftal põhinevat toorainet, mistõttu on uus lahendus keskkonnale vähem koormav. Taimset päritolu topside kujundused tekgi pakendisaini agentuur KOOR.
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilves selgitab, et keskkonnaaspektidele tähelepanu pööramine on väga oluline teema ning ka põhjus, miks R-Kiosk astub järjepidevalt samme keskkonnasõbralikkuse suunas.
„Ühekordsete nõude kasutamine mõjutab meid ümbritsevat keskkonda märkimisväärselt,“ selgitab Tiia Ilves. „Tegeleme pidevalt parimate lahenduste otsimisega, mis aitaksid kaasa puhta elukeskkonna säilitamisele ja oleksid tarbijale mõistliku hinnaga,“ jätkab ta.
R-Kiosk asendas kõigis oma väikepoodides senised kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Topside papi materjal on pärit säästvalt majandatud metsadest ja topsi sees olev laminaat on valmistatud samuti taimsest toormest, suhkruroost.
„Olgugi, et liigume ühekordsete nõude keskkonnajalajälje vähendamise suunas, pole nende keskkonnamõju siiski võrreldav korduvkasutatavate termostega. Seetõttu julgustame kliente pakendeid korduvkasutama – nii saame olla looduse suhtes veelgi sõbralikumad,“ märgib Ilves.
Oluline uuendus puudutab ka soojadele jookidele peale pandavaid kaasi. „Võtsime Euroopas esimeste seas kasutusele topsikaaned, mis on täiesti plastikuvabad ja ka komposteeruvad,“ selgitab Ilves.
Tema sõnul aitab keskkonda hoida paljuski ka see, kuidas me olmejäätmeid sorteerime. „On oluline, et peale kohvijoogi nautimist jõuaks maksimaalselt topse ka spetsiaalsetesse pakendiprügikastidesse, nii aitame saata topsid tagasi ringlusesse,“ ütleb Ilves.
AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350.
LOE LISAKS
Annika Arras: Eesti tarbijal on olemas tahe käituda vastutustundlikult
Katrin Bats: jätkusuutlik ettevõtlus ja turundus on olulised
Joel Volkov: vastutustundlik turundus on kasulik brändi ja tarbija vahelise emotsionaalse sideme ehitamiseks

Seotud lood

Saated
  • 03.01.20, 17:52
Annika Arras: Eesti tarbijal on olemas tahe käituda vastutustundlikult
Miltton New Nordicsi partner ja Passwordi konverentsi esineja Annika Arras rääkis Äripäeva raadios vastutustundlikust tarbimisest ja turundusest, intervjueeris Hando Sinisalu.
Uudised
  • 19.12.19, 15:44
Katrin Bats: jätkusuutlik ettevõtlus ja turundus on olulised
"Paljud on jõudnud äratundmiseni, et varsti ei tule neile keegi enam tööle ega osta nende tooteid-teenuseid, kui nende tegevus pole jätkusuutlik," sõnas Passwordi esineja ja Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.
Uudised
  • 16.12.19, 13:52
Joel Volkov: vastutustundlik turundus on kasulik brändi ja tarbija vahelise emotsionaalse sideme ehitamiseks
"Ja võib-olla just tänu sellisele sidemele jätan ma järgmise müügikampaania ajal konkurendi odavama pakkumise võtmata," sõnas Passwordi esineja ja Tanki juht Joel Volkov.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 20:27
Digitaalne välimeedia on tõusmas reklaamimaailma liidriks
Nelja aasta eest tehnoloogiaettevõttena alustanud Digiposter OÜ on vaid mõne aastaga kasvanud välja välimeediaettevõtteks, kelle digitaalne reklaampindade portfell üha kopsakamaks paisub ning arvestatavat konkurentsi pakub.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele