Autor: Best Marketing • 13. detsember 2019

Selline näeb välja Eesti kõige uuem telekanal

Telia avalikustas täna oma uue telekanali Inspira visuaalse identiteedi. Eesti teleauditooriumini jõuab kanal veidi enam kui kuu aja pärast.

Telia Eesti turunduse ja brändi osakonna juht Ranno Pajuri ütles, et kuna Inspira eesmärk on pakkuda põnevat ja inspireerivat meelelahutust, siis on ka kanali visuaalne identiteet loodud nii, et see mõjuks mängulise ja loovana.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700