Autor: Best Marketing • 19. november 2019

Kaspersky avaldab Eesti internetikasutajate käitumisharjumused

Kaspersky töötas välja uuringu, et analüüsida tegelikku olukorda elektrooniliste seadmete kasutajate kogemuste osas küberkuritegevuse ja küberturvalisuse teemal kolmes Balti riigis: Lätis, Leedus ja Eestis.

Kaspersky on 1997. aastal asutatud globaalne küberturvalisuse ettevõte. Uuringut teostati ettevõtte poolt reklaamitud kampaania „Digital Hangout“ raames, et täpsustada riske, millega interneti ja sotsiaalmeedia kasutajad hoolimatult tegutsedes kokku võivad puutuda .

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700