• 19.11.19, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaspersky avaldab Eesti internetikasutajate käitumisharjumused

Kaspersky töötas välja uuringu, et analüüsida tegelikku olukorda elektrooniliste seadmete kasutajate kogemuste osas küberkuritegevuse ja küberturvalisuse teemal kolmes Balti riigis: Lätis, Leedus ja Eestis.
Kaspersky avaldab Eesti internetikasutajate käitumisharjumused
Kaspersky on 1997. aastal asutatud globaalne küberturvalisuse ettevõte. Uuringut teostati ettevõtte poolt reklaamitud kampaania „Digital Hangout“ raames, et täpsustada riske, millega interneti ja sotsiaalmeedia kasutajad hoolimatult tegutsedes kokku võivad puutuda .
„Digital Hangout“ kampaania eesmärk on panna kasutajaid mõtlema selle üle, mida nad veebis jagavad, vastu võtavad või alla laadivad, et vähendada isikuandmete- ja identiteedivargust, intiimsete fotode lekkimist, rahavargust ja laste õiguste rikkumist.
„Miks "Digital Hangout"? Kaspersky tuvastas, et kasutajate käitumine sotsiaalmeedias sarnaneb nende käitumisele pidudel: nad joovad rohkem kui peaksid, on ülearu sõbralikud ja usaldavad võõraid rohkem kui peaksid. Järgmisel päeval tuletab pohmell neile vähehaaval meelde tehtud vigu ja kergemeelseid tegusid, mida ei saa seda enam tagasi võtta," ütleb Baltimaade Kaspersky peadirektor Andis Steinmanis.
Uuringust selgus, et vastajad Balti riikides on internetikäitumise ja turvalisuse osas hoolikad ja vastutustundlikud. Mõned tulemused olid üllatavad. 98% eestlastest puuduvad nendest tehtud intiimfotod ja 86% vastanutest ei ole kunagi kahetsenud võrgus jagatut. 88% eestlastest ei paneks kunagi üles vähese riietusega fotosid. Ainult 4% nendest on kahetsenud piinlikke, peofotode jagamist. Kui valida oleks sotsiaalmeedia rünnaku, auto, jalgratta või mootorratta varguse ning majja sissemurdmise vahel, siis 71% vastanutest poleks midagi selle vastu, kui nende sotsiaalvõrgustikud langeksid rünnaku alla ja oleksid seetõttu igaveseks blokeeritud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele