Autor: Best Marketing • 18. oktoober 2019

Eesti meediareklaamiturg kasvas

Tänavu esimesel poolaastal kasvas Eestis kõige kiiremini interneti- ja välireklaami maht, väikest langust näitas aga reklaam paberajalehtedes, selgus Kantar Emori reklaamipanuste analüüsist.

Eesti meediareklaamituru kogumaht koos otsepostiga oli aasta esimeses pooles üle 55 miljoni euro, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes veidi üle 5 protsendi.

„Suurima osa ehk veidi üle neljandiku napsas endale televisioon, kasvades esimesel poolaastal 2 protsenti ning teenides 13,64 miljonit eurot. Internetireklaami osakaal kogumahust oli 23 protsenti, välireklaamil 17,5 protsenti,“ kommenteeris Kantar Emori Baltikumi juht Margo Veskimägi.

Seejuures ajalehtede reklaamimaht esimeses kvartalis kasvas ja teises kahanes, mis teeb väikese 1,5-protsendise langusega osakaaluks ligi 17 protsenti.

Raadioreklaami maht esimesel poolaastal oli 5,59 miljonit eurot, hoides seega enda käes 11 protsenti turust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700