Autor: Marianne Liibert • 16. oktoober 2019

Best Internetile lisandus kaks esinejat

Best Internet 2019 esinejate hulka lisandusid FeelingStreami tehnoloogiajuht Lauri Illison ja Initiative'i digitaalmeedia strateeg Karl Mattias Õige.

12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud.

Lauri Illison räägib sellest, kuidas suurandmeid kasutades olemasolevatele klientidele rohkem müüa. Suurim müügipotentsiaal peitub olemasolevates klientides. Meil on nende kohta kogunenud palju andmeid, aga enamasti ei kasuta me neid maksimaalselt ära. Lauri Ilison toob praktilisi näiteid selle kohta, kuidas kliendivestlustest andmeid koguda, neid analüüsida ja selle põhjal lisamüüki teha.

Karl Mattias Õige räägib sihtimisest ja segmenteerimisest – kuidas seda õigesti teha ja milliseid vigu vältida. Tegemist on praktilise case study'ga, kuidas olemasolevaid kliendiandmeid meediaplatvormide (Facebook jt) sihtimislahendustega kombineerides õige sihtrühmani jõuda. Võetakse ette üks konkreetne kampaania ja käiakse kõik etapid samm-sammult läbi.

Best Internet 2019 – registreeru siin!

Teema: Digiturundusest turundusjuhile

Toimumise aeg: 12.-13. november 2019

Lisaks neile esinevad veel:

Kanada ettevõtja ja turundaja Chris Kubbernus analüüsib kriitiliselt 2019. aasta kuumimat digiturunduse trendi, milleks on on influencer marketing. Kui mõjus on mõjuisikute turundus tegelikult ja mida iga turundaja peab selle juures arvestama? Veelgi enam, kuidas mõjusikute turunduse tulemuslikkust mõõta ning milliseid tooteid ja teenuseid selle abil üldse turundada saab?

Geenius.ee toimetaja Henrik Roonemaa annab ülevaate tehnoloogiatrendidest, mida iga turundaja teadma peab. Millised on aastatel 2019-2020 maailma valitsevad tehnoloogiatrendid ja uued vidinad ning kuidas need tulevikus tarbijakäitumist mõjutama hakkavad? Samuti toob ettekanne selguse sellesse, mis on hype ja millised uuendused jäävad suure tõenäosusega kestma.

Kantar Emori meediauuringute juht Margo Veskimägi teeb kokkuvõtte Eesti elanike digimeedia tarbimisest. Millised on populaarseimad portaalid? Kui suur on tegelikult sotsiaalmeedia tarbimine? Kuidas erinevate kanalite (Facebook, YouTube, portaalid) statistikat võrrelda? Kuidas erinevad Eesti elanikkonna rühmad digimeediat tarbivad?

Telia meediaplaneerimise üksuse juht Kertu Kuusik räägib Telia kogemusele tuginedes, miks on parem teha digiturundust maja sees, ilma agentuuri kasutamata. Kuna Telial on üle 200 tuhande TV-teenuse kasutaja, on neil hea ülevaade Eesti inimeste meediatarbimisest. Kas ja mida Telia kavatseb nende andmetega peale hakata ja milliseid uusi teenuseid arendada?

Facebooki Baltikumi üksuse juht (Httpool, Leedu) Mantas Povelauskas keskendub sellele, mida iga turundaja peaks Facebookist aastal 2020 teadma. Facebook on alates sellest sügisest Httpooli kaudu ametlikult esindatud ka Eestis. See annab turundajatele võimaluse kasutada ka mitmeid seni meie regioonis kättesaamatuks jäänud reklaamivõimalusi. Asjalik ülevaade Facebooki võimalustest ja tööriistadest, mida Eesti turundajad kasutada saavad.

Rootsi väljaande Sydsvenskani ajakirjanik Andreas Ekström räägib 7 võimalusest, kuidas maailma valitseda. Millised on kõige olulisemad digimaailma trendid, mis mõjutavad ühiskonna ja äri arengut algaval kümnendil? Kuidas iga turundaja neid trende arvestades oma äri kasvatada saab?

Mosaici juht ja Tallinna Ülikooli turundusautomaatika õppejõud Alar Pink selgitab, milline turundasutomaatika tööriist on just Sinu ettevõttele sobivaim – olgu tegemist suure, keskmise või väikese ettevõttega. Tutvud levinud lahenduste, nende plusside ja miinustega. Lisaks saad teada, kuidas hinnata turundusautomaatika tarkvara tasuvust.

Dreamgrow asutaja ja juht Priit Kallas räägib digiturunduse analüütikast. Mida mõõta, mida mitte? Kuidas analüütika põhjal õigeid järeldusi teha? Kuidas aru saada, millise turundustegevuse tulemusel müük toimus?

Endine Go Traveli turundusjuht Anu Vane räägib e-maili turundusest. Miks e-mail on jätkuvalt kõige efektiivsem digiturunduse kanal? Kuidas e-maili turundusest maksimumi võtta? Kuidas saavutada tasakaal spämmi ja hästi töötava e-maili kampaania vahel? Kui tihti postitada, mida postitada, mida testida?

LinkedIn Global Lead (HTTPool, Leedu) Sarunas Sakalauskas keskendub oma ettekandes B2B digiturundusele. Kuidas jõuda LinkedIn'i abil õigete inimesteni ja müügi lead'e koguda?

Soome välisministeeriumi turundusspetsialist Meira Pappi teab, kuidas digiturunduse abil riiki turundada. Global Capital of Metal on digiturunduskampaania, mis positsioneerib Soomet maailmas kui heavy metal muusika keskust. Miks Soome riiklikul tasemel sellist kampaaniat teeb ja mis kasu sellest saab?

Traditsiooniliselt toimub Best Interneti ajal ka Aasta Digitegu konkurss. Loe lisaks: Digitegu 2019 reglement

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700