3. oktoobril Läti kultuuri- ja meelelahutuskeskuses Hanzas Perons toimunud Baltic Brands Chart Awards tseremoonial autasustati Baltikumi juhtivaid kaubamärke ja populaarseimaid mõjuisikuid.
Baltimaade elanike südames on endale kindla koha kindlustanud Swedbank, keda tunnustati nii Baltikumi parima kaubamärgina kui ka igas riigis eraldi. Eestis olid Kalev ja SEB enim armastatud kaubamärkidena vastavalt teisel ja kolmandal kohal.
Baltikumi kõige rohelisemate kaubamärkide edetabelis haaras Baltikumi juhtiva kaubamärgi positsiooni endale Neste, samas kui Eestis oli võitjaks Orto/Puhas Loodus. Teise ja kolmanda koha tagasid Eestis endale vastavalt Värska ja Elron.
Baltikumi idufirma-kaubamärkide edetabel koostati Accenture Latvia ja pädeva Baltikumi žürii abil. Trükkimisplatvorm Printify on Baltikumi mõjukaim idufirma, kes sai enim hääli ka DELFI Vox Populi hääletusel, samas kui Eestis tuli võitjaks isikutuvastamistööriist Veriff. Lisaks olid žürii hinnangul Eesti mõjukaimate idufirma-kaubamärkide seas vastavalt teise ja kolmanda koha saavutanud AI-elementidega advokaatide teenindusplatvorm HUGO.legal ja AI-põhine lepingute koostamise idufirma Avokaado.
Baltikumi tasandil anti kõige ainulaadsema kaubamärgi auhind Porschele, samas kui Eestis omistati sama tiitel Vana Tallinnale. Baltikumi kõige armastatuma linna tiitel nii Baltikumis kui Eestis läks Tallinnale. Baltikumi kõige kiirema kasvuga kaubamärgi eriauhinna sai Circle K.
Meedia valdkonnas valiti Baltikumi mõjukaimaks kaubamärgiks TV3, samas kui Eestis sai selle au osaliseks ETV. Koostöös Httpooliga selgitati välja ka mõjukaim LinkedIni kaubamärk, milleks oli Baltikumi tasandil Tele2 ja Eestis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.
Baltimaade mõjukaima Instagrami mõjuisiku tiitli pälvis Leedu suunamudija @akvuzeee. Eesti 5 parimat Instagrami mõjuisikut on @hensugusta, @greteklein, @liinaariadne, @nublufy ja @deananoop. Baltimaade mõjukaimate mõjuisikute edetabeli koostas Eesti mõjuisikute turundusplatvorm Modash.io.
Tähistades 15 aasta möödumist armastatuimate kaubamärkide edetabeli käivitamisest, koostati see edetabel sellel aastal esimest korda kogu Baltikumi tasandil. Edetabeli peamised partnerid on DDB Latvija, OMD, Kapitāls ja RAIT. Edetabelit toetasid omalt poolt ka ettevõtted, sealhulgas DDB Estonia ja Zavod BBDO, Accenture Latvia, Latvijas Zaļais punkts, DELFI, Modash.io, Httpool, Rimi Latvia, Carlsberg, Rīgas Melnais Balzams ja Barley Bros.
Kõigi võitjate ja edetabelitega saate tutvuda aadressil
balticbrands.eu.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele