Autor: Best Marketing • 16. september 2019

Õpi ürituste korraldamist oma ala asjatundjatelt

Hästi korraldatud ürituse jõudu ei tasu alahinnata. Kliendi jaoks on see mugav võimalus tutvuda Sinu toote või teenusega. Sinu jaoks on see väärtuslik võimalus luua meeldejääv kliendikogemus ja võita kliendi usaldus.

Paraku ei sünni head üritused ei üleöö ega iseenesest. Nende õnnestumiseks on vaja väga spetsiifilisi oskusi ja teadmisi, mis sõltuvad paljuski ürituse tüübist, mastaabist ja eesmärgist. Kuidas korraldada selline üritus, kust kõik osapooled rõõmsate ja rahulolevatena lahkuvad, meeles mõlkumas meeldiv mälestus Sinu brändist?

Lisaks ei saa üritustest rääkides ei üle ega ümber sponsorlusest. See ei ole häbiasi, et enda ettevõtmisele toetajaid otsitakse. Vastupidi, sarnaste eesmärkide ja väärtustega ettevõtete koostöö tulemusel võib sündida imelisi üritusi, millest on kasu nii korraldajale kui ka toetajale. Kuidas aga teha nii, et sponsorid Sinu üritusest sama vaimustuses oleksid nagu Sa ise? Või kuidas valida välja just need üritused, mille toetamine aitab kaasa Sinu ettevõtte eesmärkide saavutamisele?

Selleks, et üritused õnnestuksid plaanipäraselt ja toetusraha kasutus oleks otstarbekas, kutsume Sind 27. septembril sponsorluse ja üritusturunduse seminarile, kus oma ala asjatundjad annavad edasi enda teadmisi.

Alljärgnevalt toome Sinuni 5 põhjust, miks sponsorluse ja üritusturunduse seminaril osaleda tasub.

1. Õpid nii suurte, keskmiste kui väikeste ettevõtete lugudest brändikogemuse loomisel. Saku Suurhalli juht ja Shell Helix Rally Estonia üks peakorraldaja Tarmo Hõbe räägib oma õnnestumistest ja õppetundidest suurürituste korraldamisel. Vastukaaluks staaridele ja maskuliinsele rallispordile räägib Buduaari juht Marge Tava, kuidas luua sellist üritust, mis naistele korda läheb. Peenjoogivabrik Nudisti tooteid hindavad aga kõrgelt nii mehed kui ka naised - ettevõtte asutaja ja juht Mihkel Männik räägib, kuidas neist kultusbränd sai.

2. Saad osa Eesti ühe edukama üritusturundusagentuuri kogemusest ürituste korraldamisel. Üritussturundusagentuur Jolos tähistas tänavu kümnendat sünnipäeva ning selle aja sisse jääb mitmeid õppetunde ja kogemusi, mida jagab kuulajatega Jolose partner Katre Kahre.

3. Õpid Telia kogemusest, miks massiürituste sponsoreerimine mõistlik ei ole. Telia eelkäija EMT oli Eesti üks suuremaid sponsoreid – kontsertidest kuni suusatamiseni. Tänaseks on ettevõte sponsorlusest loobunud ja keskendub CSR (Corporate Social Responsibility) ehk vastutustundliku ettevõtluse projektidele. Telia Eesti parntersuhete juht Elo Võrk selgitab, miks nad sellise lähenemise valisid.

4. Kuuled IKT klastri kogemusi selle kohta, kuidas väljaspool Eestit B2B sihtrühmale üritusi korraldada. IKT ehk info- ja kommunikatsioonitehnoloogia klastri juht Doris Põld on aidanud korraldada Eesti IT-ettevõtete kohtumisi üle kogu maailma ning jagab praktilisi näiteid ja kogemusi selle kohta, kuidas säilitada optimism ja töövõime olukorras, kus miski pole kindel.

5. Saad suhelda kolleegide ja konkurentidega ning uusi kontakte luua. Pole midagi parata – networking lihtsalt oli, on ja jääb. Vaata videost, miks suhtlusvõrgustik nii oluline on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700