Tööandja bränd on järjepidev lugude rääkimine. Ühe väikese agaga – selle välisele kuvandile saame rõhku panna alles siis, kui kolm vältimatut eeltingimust täidetud.
Mainitud kolm eeldust on piisavalt tugev sisemine tööandja bränd, lõpule viidud fookusgrupi intervjuud ning kõigutamatu vundament, et lugu nähtavaks teha. Teame ju küll ja veel paljusid edukaid ja tuntud brände, kuid tihtilugu jääb teadmata, kuidas nad tegutsevad tööandjana.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.