Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: #meieajakangelane
10. juulil algas perevägivalla vastu võitlev kampaania #meieajakangelane, mis julgustab vägivaldses suhtes olijaid abi küsima. Kampaaniat kommenteerisid Havas Creative'i juht Kristi Jõeäär ning Estonian Business School'i turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli professor Riina Koris.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.