Autor: Best Marketing • 19. juuni 2019

10 000-eurose "Disaini meistriklassi" peapreemia võitis Factory Seven

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) tootearendusprogrammi „Disaini meistriklass“ 10 000-eurose peapreemia võitis ventilatsioonitoodete valmistaja Factory Seven.
"Disaini meistriklassi" I grupi lõpetamine
Foto: BDA Consulting

"Disaini meistriklass" ei ole mitte ainult tootearenduse programm, vaid see on inimeste arendamise programm, mis võimaldab ettevõttesse tekitada kompetentsi turu ja tarbija mõistmiseks, ressursside juhtimiseks ning toodete iseseisvaks arendamiseks tulevikus.

Teisipäeval toimunud finaalis esitlesid programmis osalenud ettevõtted žüriile oma arendusideid ja prototüüpe. 10 000-eurose auhinna edasiseks disaini rakendamiseks võitis ettevõte Factory Seven, mis toodab tööstuslikke ventilatsioonisüsteemide komponente. Programmi käigus lõi Factory Seveni meeskond suurköökidele funktsionaalse, omanäolise disaini ning LED-valgustusega köögikubu.

Factory Seveni juhataja Aivar Andersoni sõnul mõjus "Disaini meistriklassi" programm kogu meeskonnale hästi, sest tänu sellele on nad mugavustsoonist välja tulnud ja tootearendusega edasi liikunud. „Kui projekti alguses arvasime, et toodame kubusid suurköökidele, siis varsti selgus, et tegemist on vaid roostevaba vanniga,“ naljatles Anderson. Kõige suuremaks võiduks pidas ta seda, et meeskond leidis ühise keele, tänu millele saadakse asjadest paremini ja ühtemoodi aru. "Kindlasti võidavad sellest kõige rohkem meie kliendid," lisas ta.

Publiku lemmikuks valiti veebimajutusteenust arendav ettevõte Elkdata. Žüriisse kuulusid Yrjö Ojasaar, Jana Kukk, Tiit Arro, Lauri Hirvesaar, Martin Goroško ja Aigi Kukk.

EASi tootearenduse ja disaini projektijuhi Aigi Kuke sõnul oli kõikide programmis osalenud ettevõtete areng märkimisväärne ning žüriil oli keeruline valikut teha. "Ettevõtted jõudsid oma meeskondadega ideest reaalsete tulemusteni. Mõne toote puhul on tehtud juba esimesed müügitehingud. Programm on aidanud ettevõtetel leida õiget sihti ja motivatsiooni ning andnud vajalikud tööriistad, kuidas tootearendust ettevõttes läbi strateegilise disaini efektiivsemaks muuta,“ ütles Kukk.

"Disaini meistriklassi" koolitaja Kaarel Mikkini sõnul saab programmi käigus oma toodet või teenust tippspetsialistide personaalsel juhendamisel teadlikult arendada. „See loob võrdsed võimalused maailma muutmiseks nii Hiiumaalt pärit kahemehe-firmale kui ka suurele IT-ettevõttele,“ ütles Mikkin.

Järgmisse "Disaini meistriklassi" kandideerimine lõpeb juba täna ehk 19. juunil. Registreeruda saab SIIN.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700