Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Levikomi kommunikatsiooni, turundust ja müüki hakkas juhtima Tanel Paut
Eesti telekomiettevõtte Levikom erakliendi üksust asus 13. maist juhtima pikaajalise turundus- ja juhtimiskogemusega Tanel Paut, kes vastutab Levikomi brändikommunikatsiooni ja turunduse ning eraklientidele suunatud müügi ja klienditeeninduse eest.
Levikomi tegevjuhi Peep Põldsammi sõnul plaanib ettevõte enda kliendibaasi jõuliselt kasvatada ja Paudil saab olema eesmärgi täitmisel erakliendi üksuse direktorina oluline roll. “Kõikidel Eesti peredel peaks olema ligipääs ülikiirele internetile ja kaasaegsele televisiooniteenusele. Kaabel kõikjale ei ulatu, kuid meie ainulaadne VirtuaalFiiber tehnoloogial põhinev lairibavõrk toob ülikiire interneti püsiühenduse ja meediateenused üle õhu pea kõikjale Eestis,” selgitas Põldsamm.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“