• 21.05.19, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olulised on empaatia, emotsioon ja kiirus

Uusi tehnoloogiaid on juba nii tohutult palju ja tempo aina kasvab – praegune juht peab mõtlema, kuidas masinõpe ja asjade internet oma firma kasuks tööle panna, rääkis 20 aastat Stockholmis ja New Yorgis tegutseva teenusedisaini ja innovatsioonibüroo Doberman strateegiajuht Johan Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil.
Doberman strateegiajuht Johan Dovelius
  • Doberman strateegiajuht Johan Dovelius
  • Foto: Urmas Kamdron
“Me kõik ootame üha rohkem, tahame kõike kergemini ja odavamalt saada. Kui asjad arenevad kiiresti, siis tavaliselt see areng üha kiireneb, hoogu tuleb üha juurde. Täna tundub viie aasta tagune areng juba väga aeglane. Kasvavad ka klientide ootused. Elu ja pangaülekandeid saab korraldada telefonist, selgitas Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil ning lisas, et nende agentuur aitab firmadel teenuseid disainida, aga nad ise kliendina nõuavad ka firmadelt üha rohkem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele