Autor: Annika Kald • 21. mai 2019
Ainult tellijatele

Olulised on empaatia, emotsioon ja kiirus

Uusi tehnoloogiaid on juba nii tohutult palju ja tempo aina kasvab – praegune juht peab mõtlema, kuidas masinõpe ja asjade internet oma firma kasuks tööle panna, rääkis 20 aastat Stockholmis ja New Yorgis tegutseva teenusedisaini ja innovatsioonibüroo Doberman strateegiajuht Johan Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil.

Doberman strateegiajuht Johan Dovelius
Autor: Urmas Kamdron

“Me kõik ootame üha rohkem, tahame kõike kergemini ja odavamalt saada. Kui asjad arenevad kiiresti, siis tavaliselt see areng üha kiireneb, hoogu tuleb üha juurde. Täna tundub viie aasta tagune areng juba väga aeglane. Kasvavad ka klientide ootused. Elu ja pangaülekandeid saab korraldada telefonist, selgitas Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil ning lisas, et nende agentuur aitab firmadel teenuseid disainida, aga nad ise kliendina nõuavad ka firmadelt üha rohkem.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700