Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Ülikool kaasajastab FCR Mediaga reklaami- ja imagoloogia eriala
Tallinna Ülikool hakkab koostöös juhtiva digitaalmeediaagentuuri FCR Media spetsialistidega andma digiturunduskommunikatsiooni, kitsamalt reklaamialase hariduse raames ka digiturunduse alaseid loenguid.
Koostöö eesmärgiks on kaasata reklaami- ja imagoloogiatudengite õppetöösse veelgi enam eriala spetsialiste, kes suudavad pakkuda tudengitele senisest rohkem praktilist kogemust.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.