• 16.05.19, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Ülikool kaasajastab FCR Mediaga reklaami- ja imagoloogia eriala

Tallinna Ülikool hakkab koostöös juhtiva digitaalmeediaagentuuri FCR Media spetsialistidega andma digiturunduskommunikatsiooni, kitsamalt reklaamialase hariduse raames ka digiturunduse alaseid loenguid.
Andres Jõesaar
  • Andres Jõesaar
Koostöö eesmärgiks on kaasata reklaami- ja imagoloogiatudengite õppetöösse veelgi enam eriala spetsialiste, kes suudavad pakkuda tudengitele senisest rohkem praktilist kogemust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele