Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Ülikool kaasajastab FCR Mediaga reklaami- ja imagoloogia eriala
Tallinna Ülikool hakkab koostöös juhtiva digitaalmeediaagentuuri FCR Media spetsialistidega andma digiturunduskommunikatsiooni, kitsamalt reklaamialase hariduse raames ka digiturunduse alaseid loenguid.
Koostöö eesmärgiks on kaasata reklaami- ja imagoloogiatudengite õppetöösse veelgi enam eriala spetsialiste, kes suudavad pakkuda tudengitele senisest rohkem praktilist kogemust.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.