• 10.05.19, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?

Äripäeva raadiosaates "Digiturunduse tund" tuleb juttu digireklaamide testimisest ja tulemuste mõõtmisest. Teemadena võetakse ette otsingureklaamid, bännerid, Facebook ning tekstid ja video. Kuidas mõõta nende tulemuslikkust ning mida edukalt kasutada?
Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?
Saates on külas FCR Media digistrateeg ja partner Martin Paršin ning saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele