• 10.05.19, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?

Äripäeva raadiosaates "Digiturunduse tund" tuleb juttu digireklaamide testimisest ja tulemuste mõõtmisest. Teemadena võetakse ette otsingureklaamid, bännerid, Facebook ning tekstid ja video. Kuidas mõõta nende tulemuslikkust ning mida edukalt kasutada?
Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?
Saates on külas FCR Media digistrateeg ja partner Martin Paršin ning saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele