• 03.05.19, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiina Hiob: hologrammiga reklaam tekitab parema elamuse

Äripäeva raadiosaates tuli juttu sellest, et kus esitatav ja milline reklaam jääb kõige rohkem meelde, kuidas reklaami müüa ja reklaamiharidusest.
Tiina Hiob: hologrammiga reklaam tekitab parema elamuse
Saates oli külas reklaamiteooria lektor Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudis, reklaamiekspert Tiina Hiob.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele