• 02.05.19, 08:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordea Pank: sponsoreeritavad tegevused peavad olema seotud pangandusäri iseloomuga

Küsimustele vastab Nordea Panga Rootsi sündmusturunduse juht Tomas Björklund.
Tomas Björklund
  • Tomas Björklund
Ajalooliselt on suursündmuste peasponsorid on Eestis peamiselt olnud pangad: Neliküritusel SEB, suusavõistkondi on toetanud Swedbank. Mingil hetkel see lõppes ja praegu pole näiteks spordis pea üldse suuri sponsoreid näha. Lisaks on lõpetanud sponsorluse veel sellised suurettevõtted nagu Telia ning Carlsberg gruppi kuuluv Saku Õlletehas. Kas sa näed sarnaseid trende ka Rootsis või Skandinaavias? Millest see tuleneb?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele