Autor: Hando Sinisalu • 17. aprill 2019
Ainult tellijatele

62% tarbijaid soovib, et brändil oleks kõrgemad eesmärgid

Kliendid ei taha enam, et „anna MULLE mida MINA vajan“, vaid ootavad brändidelt hoopis, et „toeta ideaale, millesse MEIE usume“. Liigselt tarbijate süütundele rõhumine ei toimi.

Globaalse ärikonsultatsioonifirma Accenture uuring tõestab veenvalt, et enamik tarbijaid eeldab brändidelt kõrgemaid eesmärke ja vastutustundlikkust.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700