Autor: Hando Sinisalu • 17. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

62% tarbijaid soovib, et brändil oleks kõrgemad eesmärgid

Kliendid ei taha enam, et „anna MULLE mida MINA vajan“, vaid ootavad brändidelt hoopis, et „toeta ideaale, millesse MEIE usume“. Liigselt tarbijate süütundele rõhumine ei toimi.

Globaalse ärikonsultatsioonifirma Accenture uuring tõestab veenvalt, et enamik tarbijaid eeldab brändidelt kõrgemaid eesmärke ja vastutustundlikkust.

Viimatises Admap väljaandes selgitavad Rachel Barton, Masataka Ishikawa, Kevin Quiring ja Bill Theofilou – neli Accenture’i kliendi- ja kasvustrateegia asjatundjat – et tarbijad ei tee enam ostuotsuseid pelgalt toote ja hinnapõhiselt, vaid “hindavad, mida kaubamärk ütleb, mida teeb ja mille eest seisab.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700