Autor: Hando Sinisalu • 17. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. 62% tarbijaid soovib, et brändil oleks kõrgemad eesmärgid
Kliendid ei taha enam, et „anna MULLE mida MINA vajan“, vaid ootavad brändidelt hoopis, et „toeta ideaale, millesse MEIE usume“. Liigselt tarbijate süütundele rõhumine ei toimi.
Globaalse ärikonsultatsioonifirma Accenture uuring tõestab veenvalt, et enamik tarbijaid eeldab brändidelt kõrgemaid eesmärke ja vastutustundlikkust.
Viimatises Admap väljaandes selgitavad Rachel Barton, Masataka Ishikawa, Kevin Quiring ja Bill Theofilou – neli Accenture’i kliendi- ja kasvustrateegia asjatundjat – et tarbijad ei tee enam ostuotsuseid pelgalt toote ja hinnapõhiselt, vaid “hindavad, mida kaubamärk ütleb, mida teeb ja mille eest seisab.”