Autor: Uku Nurk • 1. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas teha reklaami erinevatele vanusegruppidele?

Loovkirjutaja Uku Nurk ütleb, et lihtsaim viis oma sihtgrupi mõistmiseks on nendega suhtlemine. Kui kohe oma sihtgrupiga vestelda ei jõua, viska pilk peale Uku Nurga näpunäidetele erinevate sihtgruppide mõistmiseks.
Uku Nurk

Peamine reklaamimassiiv ründab meie tööealist seltskonda. Kui nüüd järele mõelda, on enamus reklaam suunatud 25-45 aastastele, nad on ülereklaamitud sihtgrupp. Samas on nendega lihtsam kui pensionäride või lastega, sest nad mõistavad enamasti keerukamat reklaamikeelt ja oskavad lugeda ka väärtussõnumit.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700