Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas teha reklaami erinevatele vanusegruppidele?
Loovkirjutaja Uku Nurk ütleb, et lihtsaim viis oma sihtgrupi mõistmiseks on nendega suhtlemine. Kui kohe oma sihtgrupiga vestelda ei jõua, viska pilk peale Uku Nurga näpunäidetele erinevate sihtgruppide mõistmiseks.
Peamine reklaamimassiiv ründab meie tööealist seltskonda. Kui nüüd järele mõelda, on enamus reklaam suunatud 25-45 aastastele, nad on ülereklaamitud sihtgrupp. Samas on nendega lihtsam kui pensionäride või lastega, sest nad mõistavad enamasti keerukamat reklaamikeelt ja oskavad lugeda ka väärtussõnumit.