Autor: Tuuli Seinberg • 29. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Thng avalikustab: mida hiinlased Eestist ostaksid?
Hiina turu telgitagustest rääkisid turunduskonverentsil Password Jacqueline Thng (Prophet, Hiina) ja Bernhard Schaar (Prophet, Saksamaa). Nad jagasid konkreetseid soovitusi, kuidas meelitada Eestis ostlema Hiina turiste või kinnitada kanda Aasia turgudel.
Rahvaarvuga üle 1,395 miljardi (2018. aastal) ning üha kasvava ostujõuga on Hiina kahtlemata atraktiivne turg, seda eriti Hiina suuremates linnades Pekingis, Shanghais, Guangzhous ja neid ümbritsevates piirkondades.
Samas on koos ostujõulise keskklassi arenguga suurenenud ka Euroopas turistidena käivate hiinlaste hulk, nii et kui Eesti ettevõttel pole plaani Hiina turule minna, võib Aasia klientuuri kätte saada ka koduturul.