Autor: Tuuli Seinberg • 29. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Thng avalikustab: mida hiinlased Eestist ostaksid?

Hiina turu telgitagustest rääkisid turunduskonverentsil Password Jacqueline Thng (Prophet, Hiina) ja Bernhard Schaar (Prophet, Saksamaa). Nad jagasid konkreetseid soovitusi, kuidas meelitada Eestis ostlema Hiina turiste või kinnitada kanda Aasia turgudel.

Rahvaarvuga üle 1,395 miljardi (2018. aastal) ning üha kasvava ostujõuga on Hiina kahtlemata atraktiivne turg, seda eriti Hiina suuremates linnades Pekingis, Shanghais, Guangzhous ja neid ümbritsevates piirkondades.

Samas on koos ostujõulise keskklassi arenguga suurenenud ka Euroopas turistidena käivate hiinlaste hulk, nii et kui Eesti ettevõttel pole plaani Hiina turule minna, võib Aasia klientuuri kätte saada ka koduturul.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700