20. märts 2019
Ainult tellijatele

Toimivale turunduskampaaniale ei tohi pidurit tõmmata

Puutun igapäevaselt kokku klientidega, kes paluvad hästi toimiva ja raha sisse toova kampaania ära lõpetada, kuna turunduseelarve ei võimalda kampaaniaga jätkata, kirjutab Convertali müügijuht Indrek Tori.

Indrek Tori

Istusin ühe tuntud mööbliketi juhatajaga lõunasöögilauas, kellele meeldib uhkust varjamata rääkida sellest, kuidas kõik ta pereliikmed on ühel või teisel moel oma ala tippu jõudnud. Isa olevat aga tema enda kohta imestust väljendanud: „Aru ma ei saa. Koolis oli sul matemaatika hädavaevu 3 ja nüüd juhid miljoniäri!“. „Mis siin ikka imestada, mulle meeldib tagasihoidlikult äri ajada – ostan euroga, müün kolmega, mulle on see kaheprotsendine kasumimarginaal piisav!“.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700