Puutun igapäevaselt kokku klientidega, kes paluvad hästi toimiva ja raha sisse toova kampaania ära lõpetada, kuna turunduseelarve ei võimalda kampaaniaga jätkata, kirjutab Convertali müügijuht Indrek Tori.
Istusin ühe tuntud mööbliketi juhatajaga lõunasöögilauas, kellele meeldib uhkust varjamata rääkida sellest, kuidas kõik ta pereliikmed on ühel või teisel moel oma ala tippu jõudnud. Isa olevat aga tema enda kohta imestust väljendanud: „Aru ma ei saa. Koolis oli sul matemaatika hädavaevu 3 ja nüüd juhid miljoniäri!“. „Mis siin ikka imestada, mulle meeldib tagasihoidlikult äri ajada – ostan euroga, müün kolmega, mulle on see kaheprotsendine kasumimarginaal piisav!“.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.