20. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toimivale turunduskampaaniale ei tohi pidurit tõmmata

Puutun igapäevaselt kokku klientidega, kes paluvad hästi toimiva ja raha sisse toova kampaania ära lõpetada, kuna turunduseelarve ei võimalda kampaaniaga jätkata, kirjutab Convertali müügijuht Indrek Tori.
Indrek Tori

Istusin ühe tuntud mööbliketi juhatajaga lõunasöögilauas, kellele meeldib uhkust varjamata rääkida sellest, kuidas kõik ta pereliikmed on ühel või teisel moel oma ala tippu jõudnud. Isa olevat aga tema enda kohta imestust väljendanud: „Aru ma ei saa. Koolis oli sul matemaatika hädavaevu 3 ja nüüd juhid miljoniäri!“. „Mis siin ikka imestada, mulle meeldib tagasihoidlikult äri ajada – ostan euroga, müün kolmega, mulle on see kaheprotsendine kasumimarginaal piisav!“.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700