Loovkirjutamise oskus on tänapäeval äritegemises üks tähtsamaid oskusi kõige muu kõrval, siis mida peab tähele panema reklaamtekstide kirjutamisel.
Kõigepealt klaarime väikese segaduse. Reklaamitekstide kirjutamise kursus ongi tegelikult loovkirjutamise kursus. Põhjus on selles, et reklaamitekste ei ole võimalik lihtsalt kirjutada, vaid nad peavad sobituma väga keerulisse taustasüsteemi. Kõike arvesse võttes, tuleb läheneda reklaamitekstide kirjutamisele loovalt. See ongi põhjus, miks ma ütlen kord reklaamitekstide kirjutamise kursus ja teinekord loovkirjutamise kursus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.