Autor: Juuli Nemvalts • 18. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kohitsetud reklaamiturg kaotab rahakaid tellijaid

Tabasco OÜ omanik ja juht Indrek Viiderfeld ning AGE Reklaami üks osanikest, praegune loovjuht Kaarel Grepp on seda meelt, et reklaamiagentuuride töö sisu on varasemate aegadega võrreldes tublisti muutunud. Pigem võiks reklaamiagentuuri asemel öelda loovagentuur, sest tegeletakse kõige loovaga.
Indrek Viiderfeld näeb, et praegune reklaamimaastik on jäänud tublisti vaesemaks.
Foto: Julia-Maria Linna

Kaarel Grepp ütles, et juba ammu ei tegele nad ainult reklaami väljamõtlemisega. Pigem ollakse ettevõttele toeks tootearenduse-, pakendi-, turundusreklaami strateegia väljatöötamisel. On aidatud selliseid asju välja mõelda, mida kliendid poleks ise osanud küsida.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700