• 04.03.19, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Turundus on investeering vaid siis, kui tulemust saab täpselt mõõta

Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütles, et ta ei ole näinud veel ühtegi 100% toimivat mudelit või töövahendit turundusinvesteeringu tasuvuse mõõtmiseks.
Sami Seppänen
  • Sami Seppänen
  • Foto: Andras Kralla
Mismoodi täpselt saab turundus kaasa aidata äri kasvule? Oma kogemusi ja õppetunde sel teemal lahkavad neli turunduseksperti: Anne Tääkre (Orkla), Priit Vare (Sky Meedia), Sami Seppänen (Elisa) ja Katrin Vernik (A Le Coq).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele