• 04.03.19, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Turundus on investeering vaid siis, kui tulemust saab täpselt mõõta

Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütles, et ta ei ole näinud veel ühtegi 100% toimivat mudelit või töövahendit turundusinvesteeringu tasuvuse mõõtmiseks.
Sami Seppänen
  • Sami Seppänen Foto: Andras Kralla
Mismoodi täpselt saab turundus kaasa aidata äri kasvule? Oma kogemusi ja õppetunde sel teemal lahkavad neli turunduseksperti: Anne Tääkre (Orkla), Priit Vare (Sky Meedia), Sami Seppänen (Elisa) ja Katrin Vernik (A Le Coq).

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele