• 04.03.19, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Turundus on investeering vaid siis, kui tulemust saab täpselt mõõta

Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütles, et ta ei ole näinud veel ühtegi 100% toimivat mudelit või töövahendit turundusinvesteeringu tasuvuse mõõtmiseks.
Sami Seppänen
  • Sami Seppänen Foto: Andras Kralla
Mismoodi täpselt saab turundus kaasa aidata äri kasvule? Oma kogemusi ja õppetunde sel teemal lahkavad neli turunduseksperti: Anne Tääkre (Orkla), Priit Vare (Sky Meedia), Sami Seppänen (Elisa) ja Katrin Vernik (A Le Coq).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele