Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
Agentuur La Ecwador loovjuht Taavi Lehari on kindel, et löövad lahendused on ikkagi need, mis mõjuvad auditooriumile ootamatult ning raputavalt. Siis tekibki tema sõnul loovuse kasvulava.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.