Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
Ettevõtlus on kasvanud juba viimased kümme aastat, kuid viimasel ajal on tunne, et kasv on hakanud aeglustuma ning värskete ideede nappus kummitab turundusmaastikul. Siin on neli lahendust, kuidas anda enda turundusmeeskonnale insipiratsioonisüst, mis annaks kasvutsükklile läbi turunduse hoogu juurde.
Autor: Marko Mumm
1. Tüürid väikese turundusmeeskonnaga traditsioonilist firmat, kuid pidevalt muutuv turg ja lisanduvad müügikanalid tekitavad vajaduse muutuste järgi. Tegelikkuses võib sinu äri ohustada kasvukeskse mõtteviisi puudumine.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]