• 14.02.19, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma

Ettevõtlus on kasvanud juba viimased kümme aastat, kuid viimasel ajal on tunne, et kasv on hakanud aeglustuma ning värskete ideede nappus kummitab turundusmaastikul. Siin on neli lahendust, kuidas anda enda turundusmeeskonnale insipiratsioonisüst, mis annaks kasvutsükklile läbi turunduse hoogu juurde.
Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
  • Foto: Marko Mumm
1. Tüürid väikese turundusmeeskonnaga traditsioonilist firmat, kuid pidevalt muutuv turg ja lisanduvad müügikanalid tekitavad vajaduse muutuste järgi. Tegelikkuses võib sinu äri ohustada kasvukeskse mõtteviisi puudumine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele