Autor: Best Marketing • 14. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma

Ettevõtlus on kasvanud juba viimased kümme aastat, kuid viimasel ajal on tunne, et kasv on hakanud aeglustuma ning värskete ideede nappus kummitab turundusmaastikul. Siin on neli lahendust, kuidas anda enda turundusmeeskonnale insipiratsioonisüst, mis annaks kasvutsükklile läbi turunduse hoogu juurde.
Foto: Marko Mumm

1. Tüürid väikese turundusmeeskonnaga traditsioonilist firmat, kuid pidevalt muutuv turg ja lisanduvad müügikanalid tekitavad vajaduse muutuste järgi. Tegelikkuses võib sinu äri ohustada kasvukeskse mõtteviisi puudumine.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700