• 06.02.19, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti agentuurid on endiselt ülejäänud maailmast maas

Väikse riigina ei saa me ise trende luua. Jookseme ülemaailmsetel trendidel sabas ja proovime neid siin rakendada. Klientidel endal peab olema huvi olla suurte edulugude taga, ütleb Imagine\TBWA loovstrateeg ja partner Sven Luka.
Eesti agentuurid on endiselt ülejäänud maailmast maas
Küsimustele vastavad: Helen Roonet, Imagine\TBWA tegevjuht ja partner ja Sven Luka, Imagine\TBWA loovstrateeg ja partner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele