Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti agentuurid on endiselt ülejäänud maailmast maas
Väikse riigina ei saa me ise trende luua. Jookseme ülemaailmsetel trendidel sabas ja proovime neid siin rakendada. Klientidel endal peab olema huvi olla suurte edulugude taga, ütleb Imagine\TBWA loovstrateeg ja partner Sven Luka.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?