Autor: Hando Sinisalu • 31. jaanuar 2019
Ainult tellijatele

Kiiresti kasvavad firmad julgevad läbi kukkuda

Kui töötajad julgevad küsida palju küsimusi, eksperimenteerida või väljendada oma arvamust, siis tekib ka rohkem ideid tõdeb Passwordi esineja, Skyscanneri endine turundusjuht Yara Paoli.

Kuidas defineerida mõistet “kasvu mõtteviis” (growth mindset)?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700