• 12.11.18, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel City Nation Place Awards konkursi finaalis parima disaini kasutamise auhinna ning olid nomineeritute hulgas ka parima asukoha brändi kategoorias.
Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna
  • Foto: Erakogu
Konkursile esitati sellel aastal üle 100 töö 16 riigist ning võitjad kuulutati välja rahvusvahelisel konverentsil Londonis 8. novembri õhtul. Parima disaini kasutaja kategoorias hinnati, kas brändi disaini loomisel on lähtutud strateegiliselt läbimõeldud plaanist, mis põhineb uurimustööl ning kas loovlahendus töötab pikemas ajaperspektiivis just põhilistes sihtgruppides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele