• 12.11.18, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel City Nation Place Awards konkursi finaalis parima disaini kasutamise auhinna ning olid nomineeritute hulgas ka parima asukoha brändi kategoorias.
Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna
  • Foto: Erakogu
Konkursile esitati sellel aastal üle 100 töö 16 riigist ning võitjad kuulutati välja rahvusvahelisel konverentsil Londonis 8. novembri õhtul. Parima disaini kasutaja kategoorias hinnati, kas brändi disaini loomisel on lähtutud strateegiliselt läbimõeldud plaanist, mis põhineb uurimustööl ning kas loovlahendus töötab pikemas ajaperspektiivis just põhilistes sihtgruppides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele