Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel City Nation Place Awards konkursi finaalis parima disaini kasutamise auhinna ning olid nomineeritute hulgas ka parima asukoha brändi kategoorias.
Konkursile esitati sellel aastal üle 100 töö 16 riigist ning võitjad kuulutati välja rahvusvahelisel konverentsil Londonis 8. novembri õhtul. Parima disaini kasutaja kategoorias hinnati, kas brändi disaini loomisel on lähtutud strateegiliselt läbimõeldud plaanist, mis põhineb uurimustööl ning kas loovlahendus töötab pikemas ajaperspektiivis just põhilistes sihtgruppides.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.