• 07.11.18, 09:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusekspert Silja Oja: Ei tohi unustada, et oleme täna siin, kus oleme, tänu julgetele inimestele

„Sa ei saa ennast turundusvaldkonnas töötades lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa ei näe oma töö mõju inimestele, muutust parema maailma suunas,” ütles reklaamimaailma vanameister David Droga tänavu Cannes’is ja mul ei jää muud üle, kui nõustuda. Alustaks Eesti ühiskonna paremaks muutmisest! Silja Ojaga tegi intervjuu Kelly Grossthal Eesti Inimõiguste Keskusest.
Kartmatu tüdruk ehk Fearless Girl – Kristen Visbali skulptuur Wall Streetil.
  • Kartmatu tüdruk ehk Fearless Girl – Kristen Visbali skulptuur Wall Streetil.
Saame Silja Ojaga kokku eestimaiselt sombusel novembri pealelõunal, tema hubases koduaias on juba kõik lehed langenud ning kaminas praksub tuli. Tõeline Eestimaa hilissügis, kus nii loodus kui inimesed aeglustavad tempot, et muutuste kevadeni vastu pidada. Eesti üks tuntumaid turundusvaldkonna asjatundjaid Silja on aga just teinud oma elus kannapöörde ja valmis uuteks väljakutseteks. Nimelt töötas Silja 12 aastat Eesti ainsa turundusvaldkonna tegemisi edendava ja kajastava portaali Best Marketing heaks, neist 8 aastat oli ta selle juht. Viimase päeva puhul kinkisid kolleegid Siljale Best Marketingi eriväljaande, mille esilehel võrreldi teda Wall Streetile püsititatud võrdõiguslikkust sümboliseeriva kartmatu tüdrukuga, sest Silja on Eesti turundusmaastikku edendanud südikalt, sisukalt ja läbi sisemise kompassi, mis väärtustab kõiki inimesi. Tahtsimegi teada, miks Siljat on inimõigustega seotud teemad kõnetanud ning milline on turunduse roll ühiskondlikes muutustes.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele