Case Study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“

- Case study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“
Mis võiks olla piibli, koraani ja Harry Potteri sarja kõrval kõige levinum raamat maailmas? Vaevalt oleks keegi pakkunud vastuseks üht lihtlabast tootekataloogi. Enam kui 200 miljoni koopiaga haarab IKEA iga-aastane kataloog oma väärika neljanda koha eelmainitud tabelis. Viimase ilmumine ei ole just suuremat sorti sündmus ja esialgu ei kõla see ka nagu põnev briif. Singapuri agentuuri BBH ülesandeks oli promoda IKEA värsket kataloogi. Kliendile esitleti täiesti hullumeelset loovideed, mis oli nii muuseas ühe töötoa käigus agentuuri töötajate seas arutusel olnud: kas maailmas eksisteerib inimene, kes oleks võimeline kõik IKEA 328 lehekülge meelde jätma? Selline inimene on täiesti olemas ja tema nimi on Yanjaa Wintersoul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.