Autor: Hando Sinisalu • 7. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lugu tüdrukust, kes õppis IKEA kataloogi pähe

Case Study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“
Case study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“

Mis võiks olla piibli, koraani ja Harry Potteri sarja kõrval kõige levinum raamat maailmas? Vaevalt oleks keegi pakkunud vastuseks üht lihtlabast tootekataloogi. Enam kui 200 miljoni koopiaga haarab IKEA iga-aastane kataloog oma väärika neljanda koha eelmainitud tabelis. Viimase ilmumine ei ole just suuremat sorti sündmus ja esialgu ei kõla see ka nagu põnev briif. Singapuri agentuuri BBH ülesandeks oli promoda IKEA värsket kataloogi. Kliendile esitleti täiesti hullumeelset loovideed, mis oli nii muuseas ühe töötoa käigus agentuuri töötajate seas arutusel olnud: kas maailmas eksisteerib inimene, kes oleks võimeline kõik IKEA 328 lehekülge meelde jätma? Selline inimene on täiesti olemas ja tema nimi on Yanjaa Wintersoul.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700