Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 7. november 2018
Ainult tellijatele

Lugu tüdrukust, kes õppis IKEA kataloogi pähe

Case Study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“

Case study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“

Mis võiks olla piibli, koraani ja Harry Potteri sarja kõrval kõige levinum raamat maailmas? Vaevalt oleks keegi pakkunud vastuseks üht lihtlabast tootekataloogi. Enam kui 200 miljoni koopiaga haarab IKEA iga-aastane kataloog oma väärika neljanda koha eelmainitud tabelis. Viimase ilmumine ei ole just suuremat sorti sündmus ja esialgu ei kõla see ka nagu põnev briif. Singapuri agentuuri BBH ülesandeks oli promoda IKEA värsket kataloogi. Kliendile esitleti täiesti hullumeelset loovideed, mis oli nii muuseas ühe töötoa käigus agentuuri töötajate seas arutusel olnud: kas maailmas eksisteerib inimene, kes oleks võimeline kõik IKEA 328 lehekülge meelde jätma? Selline inimene on täiesti olemas ja tema nimi on Yanjaa Wintersoul.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700