Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Initiative, kes on ühtlasi esimene meediaagentuur liidus.
“Kuna ETKALi ambitsioonid on sümpaatsed ja nägemus Eesti turundusmaastiku arendamisest kattub meie omaga, otsustasime sellesse ka endi panuse anda. Initiative on edumeelne ja oma mõttelaadilt vähem-juttu-pikem-samm-tüüpi-ettevõte, mistõttu on ETKAL aktiivse ja reaalselt toimiva kooslusena meile vägagi sobiv väljund,” märkis Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.