Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Initiative, kes on ühtlasi esimene meediaagentuur liidus.
“Kuna ETKALi ambitsioonid on sümpaatsed ja nägemus Eesti turundusmaastiku arendamisest kattub meie omaga, otsustasime sellesse ka endi panuse anda. Initiative on edumeelne ja oma mõttelaadilt vähem-juttu-pikem-samm-tüüpi-ettevõte, mistõttu on ETKAL aktiivse ja reaalselt toimiva kooslusena meile vägagi sobiv väljund,” märkis Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.