• 02.10.18, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundamine vene sihtrühmale vajab läbimõeldumat ja professionaalsemat lähenemist kui “aktsendiga tõlked”

Osalesin seminaril "Kuidas edukalt müüa ja turundada eestivenelastele". Enne seda seminari polnud ma ausalt öeldes eriti mõelnud, kuidas eestivenelastele reklaamimine käib. Eeldasin, et see ei saa ju ometi nii erinev olla. Ma eksisin.
Kirill Tšernov
  • Kirill Tšernov
Kirill Tšernov
Qminderi digikanalite copywriter ja peatoimetaja Kirill Tšernov: "Kui eksid koolis, saad eksami uuesti sooritada. Turunduses järeleksameid pole, sul on ainult üks võimalus, et inimeste süda võita."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele