• 27.09.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lase noortel endale sisu luua

Forbesi veebilehel ilmus artikkel, kus kogemustega turundajad jagavad kokku 13 väärt soovitust, kuidas turundada noortele. Marika Juusu, YU Talent Media tegevjuht, kommenteerib, kas tema arvates need nõuanded ka Eesti noorte puhul kehtivad.
Lase noortel endale sisu luua
Vähem kui kahe aasta pärast moodustab uus põlvkond, Z-generatsioon, kogu tarbijaskonnast 40%. Need on noored, kes on sündinud ja kasvanud üles internetiajastul, kes suhtlevad läbi sotsiaalmeedia ja kasutavad suhtluskeeleks emotikone. Aastaks 2020 ennustatakse neid kokku olevat 2,56 miljardit. Ettevõte, kes juba täna neid kõnetab, kasvatab tõenäoliselt koos nendega ka oma ettevõtte käivet., TransUnion, Yotpo, Autodesk, Custom Tobacco, Automatic Payroll Systems

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele