• 27.09.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lase noortel endale sisu luua

Forbesi veebilehel ilmus artikkel, kus kogemustega turundajad jagavad kokku 13 väärt soovitust, kuidas turundada noortele. Marika Juusu, YU Talent Media tegevjuht, kommenteerib, kas tema arvates need nõuanded ka Eesti noorte puhul kehtivad.
Lase noortel endale sisu luua
Vähem kui kahe aasta pärast moodustab uus põlvkond, Z-generatsioon, kogu tarbijaskonnast 40%. Need on noored, kes on sündinud ja kasvanud üles internetiajastul, kes suhtlevad läbi sotsiaalmeedia ja kasutavad suhtluskeeleks emotikone. Aastaks 2020 ennustatakse neid kokku olevat 2,56 miljardit. Ettevõte, kes juba täna neid kõnetab, kasvatab tõenäoliselt koos nendega ka oma ettevõtte käivet., TransUnion, Yotpo, Autodesk, Custom Tobacco, Automatic Payroll Systems

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele