• 17.09.18, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Poliitilisi seisukohti saavad võtta ainult väga enesekindlad ja tugeva juhiga brändid

Intervjuu Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi esineja Michelle Goodalliga.
Michelle Goodall
  • Michelle Goodall
PR-inimesed ei ole sageli sotsiaalmeedias edukad: PR üritab kõike ilustada, aga sotsiaalmeedias töötab loomulikkus. Kas see on fundamentaalne erinevus ja mida peaksid PR inimesed teisiti tegema, et sotsiaalmeedias edukamad olla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele