Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Poliitilisi seisukohti saavad võtta ainult väga enesekindlad ja tugeva juhiga brändid
PR-inimesed ei ole sageli sotsiaalmeedias edukad: PR üritab kõike ilustada, aga sotsiaalmeedias töötab loomulikkus. Kas see on fundamentaalne erinevus ja mida peaksid PR inimesed teisiti tegema, et sotsiaalmeedias edukamad olla?
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.