Autor: Hando Sinisalu • 10. september 2018
Ainult tellijatele

P&G plaanib WTF ja LOL enda kaubamärkidena registreerida

Autor: shutterstock

Tarbekaupade gigant Procter & Gamble (P&G) on esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida tuntumad sotsiaalmeediaslängid, et kasutada neid noortele turundamises.

Kaubamärgitaotlus sisaldab muuhulgas ka selliseid väljendeid nagu “WTF” (What the f*** - mida kuradit), “NBD” (No big deal – tühiasi), “FML” (F*** my life – ) and “LOL” (Laugh out loud – hirnu herneks), mida soovitakse kasutada oma vedelseebi, nõudepesuvahendi, puhastusvahendi ja õhuvärskendajate turundamisel, vahendab Ad Age. ütles P&G juhatuse liige Nelson Peltz, et noortarbijad ei taha universaalseid brände: „millennialid soovivad pisikesi kohalikke brände, kellega neil on emotsionaalne side.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700