• 10.09.18, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

P&G plaanib WTF ja LOL enda kaubamärkidena registreerida

Tarbekaupade gigant Procter & Gamble (P&G) on esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida tuntumad sotsiaalmeediaslängid, et kasutada neid noortele turundamises.
P&G plaanib WTF ja LOL enda kaubamärkidena registreerida
  • Foto: shutterstock
Kaubamärgitaotlus sisaldab muuhulgas ka selliseid väljendeid nagu “WTF” (What the f*** - mida kuradit), “NBD” (No big deal – tühiasi), “FML” (F*** my life – ) and “LOL” (Laugh out loud – hirnu herneks), mida soovitakse kasutada oma vedelseebi, nõudepesuvahendi, puhastusvahendi ja õhuvärskendajate turundamisel, vahendab Ad Age. ütles P&G juhatuse liige Nelson Peltz, et noortarbijad ei taha universaalseid brände: „millennialid soovivad pisikesi kohalikke brände, kellega neil on emotsionaalne side.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele