Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas kasvada Baltikumis aastal 2019
BalticBest 2018 arutelupaneelis osalesid Ranno Pajuri Teliast, Sven Nuutmann Eesti Meediast, Asta Margeviciene Swedbankist ja Anna Celmiņa DDB Latviast. Nad jagasid turundajatele nõuandeid ja nippe aastaks 2019.
Foto: Marko Mumm
Leia tasakaal lühiajaliste tegevuste ja strateegilise brändikommunikatsiooni vahel
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.